неделя, 28 август 2011 г.

На крилете на август

Пак хващам края на месеца за календара. За това и мотива, който е в него от чипровсиките килими съм избрала да бъде "криле". На крилете на вятъра, на любовта, с пъстри августовски цветове, както ви хареса. Все още е август, и летния мързел не ме пуска:) 


 Фрагмент от  чипровския килим "Крилцата" модела е от средата на XIX в. по книгата на Димитър Станков.


На 1 септември предстои откриването на  "Изложба-базар на  местни творци и занаятчии" в град Чипровци.



По време на изложбата ще представя и моята първа книжка "Пъстри килими" с описание на мотиви от чипровските килими и модели за оцветяване за малки, големи и пораснали вече  деца. 

Очаквайте много снимки от мен и представяне на останалите участници в изложбата.
          
 
 
 
Малко снимки от августовския ми мързел...
 
 
 
...в двора на село:)))

                                                     ...още цъфтели незабравките?


...че и диви ягоди си намерих...


...малко скитане в палнината...
 
 


"Три чуки" -Чипровския дял на Стара планина



Добре, че не карах аз:)))


 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...