сряда, 18 юли 2012 г.

Медията звяр-не пак а отново




   Предлагам на тези зверове информационни направо да им дам оригинала на снимката ми без обработка, че и без това са я маркирали с техния знак, като тяхна, но иначе имат политика :Всички текстове и изображения публикувани в Konkurent.bg са собственост на „Конкурент Нюз“ ООД и са под закрила на „Закона за авторското право и сродните им права“. Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на „Конкурент Нюз“ ООД е забранено.


   Да ви имам и политика, кой ви даде правата върху моята снимка, защо когато трябваше да има такива като вас на празника на Балкана в Чипровци, пръста не си мръднахте 2010 година да отразите това събитие, сега покрай това, че чипровските килими са на първо място в класацията за Чудесата на България, снимки са ви притрябвали... Да бяхте питали, тук нещата се споделят само с некомерсиална цел, от страна на ползващите я .... но вашата едва ли е некомерсиална... Говорих днес с някой си от отдела ви, ефекта е, че снимката ми още стои на вашият сайт с вашето лого.






Оригинала необработен ... искате ли го... писна ми от такива като вас...



Обработената снимка публикувана за първи път в този блог....




Още доказателства искате ли? 
Или ще се оправдаете пак с репортерката си от Монтана ...
И защо съм бясна, ами моя си е снимката ...моя... не съм отказа на никой, който ме е потърсил да ползва нещо, но вашата наглост с поставянето на логото ви отгоре върху нея мина всякакви граници...



2 коментара ( +add yours? )

Митко Василев каза...

Ще бъде мудно, но вземи си адвокат и той ще ги задейства. После ще почерпиш.

tcvetelinka каза...

И аз така мисля, след като говорих преди няколко часа с тях и държанието им беше, меко казано арогантно...все пак изчаках преди да напиша тези думи, надявах се на разум, но надали ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...