петък, 16 юли 2010 г.

Награда

Тези дни получих награда от IVOLINA.
За което и много благодаря!
Лично аз за жалост нямам време да правя картички, но затова пък моите са на Illustrator.



Това са някои от последните ми картички.
А, сега трябва да раздам тази награда на още пет блога.


 
 
Creativе
 
 Слънчев ден:))


4 коментара ( +add yours? )

арт_мама каза...

Благодаря за наградата! Изненадана съм приятно! А картичките, които видях са прекрасни, макар и да не са hand made. Поздравления!

tcvetelinka каза...

Може би някой ден ще сътворя и такава картичка, искренно ви се радвам на хубавите идеи и талант.

Creative каза...

Изключително трогната съм, че майстор като теб е отличил моето блогче. Много ти благодаря!
С радост и възхищение следя това, което твориш!

tcvetelinka каза...

Това което си написла е чест за мен, благодаря. Много ме радва, че има хора като вас и теб, които също творят и създават красота, а красотата на ръчно изработените неща е уникална.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...