вторник, 29 септември 2009 г.

Да се върнеш назад във времето.

От дете обичам да рисувам най-различни герои от анимационните филми и детски списания.
Предполагам повечето от вас ще си спомнят Дарко от списането ДЪГА. Сценарият и илюстрациите са на Николай Додов.


Един ден реших  да  нарисувам  отново Дарко, но този път с Illustrator.
Ето етапи от работата ми:
Първо  нарисувах лицето му.



Това ме върна назад във времето в онези години когато бях дете и чаках с нетърпени всеки брой на списанието заради любимият си герой Дарко. Това ме накара да продължа го рисувам , трудно се повтарят стъпките на Николай Додов.
Стигнах до Копчето....... Нали знаете то е тайна.........

И така малко по малко , стапка по стъпка се връщах назад  ....


Почти на финала ...


 
С огромно уважение към автора Николай Додов, който ме накара да се върна в лудите си детски години.
Поздрав от едно дете, което не иска да порасне.
За хората , които искат да се научат на Illustrator посетете този блог.

2 коментара ( +add yours? )

Славян Стоянов каза...

Браво Цветуш. Много добре е станал вектора.

Yanita Pavlova каза...

Дарко ми е любим от дете.
Браво Цвети! Искам го на тениска:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...