понеделник, 12 декември 2011 г.

Fantasy... handmade. От идеята до...изтъкаването-финал


  Четири месеца и няколко дни, толкова време ми трябваше за да завърша паното "Fantasy".



  Поради липса на хубава дневна светлина, тъканото ми пано стана на всяка снимка с различни цветове.То си знае нали фантазиите са различни. Предстои сваляне от стана, пране, гладене и слагането  в рамка. 


 Годишен отчет - За годината, която изтече като пясък през пръстите ми, успях да спазя пред себе си дадените обещания. Завърших календара, направих книжката "Пъстри килими".
 Когато пиша тези редове, чак се чудя, как съм изпълнила това което си бях обещала в началото на годината. 


  "Аз съм си аз" има вече скромните над 70 000 посещения откакто съществува, което за мен си е гордост :) 

За новата още нищо не съм си обещала, пък да видим.

  За тези които надничате от време на време тук, съм ви спретнала едни лесен урок за рисуване върху стъкло на Коледна тема. 

Необходими материали

-настроение, коледен дух,шапка на джудже, непотребна чаша, сребърен контур за стъкло, бяла боя за стъкло, сребърен прашец, разредител, четка и свещ.



Готови за действие, тоест да рисувате.

  Нанасяте първо контура, и от бялата боя, където и както решите, върху чашата. Имайте обаче едно наум, боята например, която аз използвам е по-течна и се изисква бавно нанасяне и повече време за да изсъхне, а контура я ограничава да не се разлива. Докато не е докрай изсъхнала боята, взимате прашеца и поръсвате.



И хапване на полезни плодове, а през това време чашата на която и предстои да стане свещник е оставена да съхне. 


Това е новият ми свещник

Доскоро ще се видим в следваща тема.



2 коментара ( +add yours? )

Creative каза...

Невероятна красота, Цвети!
Пожелавам ти и през новата година да постигнеш това, което си пожелаеш и то да ти носи такава наслада, каквато носи на нас това, с което ни радваш, споделяйки го.
Прегръщам те!

tcvetelinka каза...

Благодаря Creative, ти също си за мен вдъхновение с твоите прекрасни картички!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...